Gdzie i kiedy?

Miejsce: Gród Rycerski w Biskupicach (Byczyna), województwo opolskie.

Fantazjada odbędzie się w dniach 31 maja – 3 czerwca 2018 (impreza rokrocznie ma miejsce w terminie Bożego Ciała).

Ważne!

Fantazjada zasadniczo jest larpem przeznaczonym dla osób, które ukończyły 16 lat i na takie osoby obliczone są przygotowane atrakcje, również sama gra. Istnieje możliwość uczestnictwa młodszych graczy, jednak nie są oni traktowani ulgowo. W tej sprawie prosimy o kontakt indywidualny z wyprzedzeniem – info@fantazjada.pl
Niepełnoletni uczestnicy (którzy nie ukończyli 18 roku życia) muszą spełnić dodatkowe wymagania zawarte w dziale Małoletni.

Każdy uczestnik powinien posiadać na czas Fantazjady ważne ubezpieczenie NNW.

 

Zgłoszenia

Termin ruszenia zgłoszeń: 10.03.2018, godz 16:30.
Zgłoszenia należy dokonać za pomocą Fantazjadowego Systemu Akredytacyjnego (FSA).

W pierwszej kolejności należy zarejestrować się w systemie (osoby, które zrobiły to w latach ubiegłych zgłaszają nową postać z posiadanego już konta).

Po zarejestrowaniu się w systemie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Rezerwacja postaci będzie następowała po opłaceniu akredytacji (patrz niżej: Koszty) i po dodatkowej weryfikacji z uczestnikiem, w przypadku ról rzemieślników i marginesu społecznego.

Ze względu na mocno ograniczoną liczbę uczestników i zamkniętą listę wakatów, zachęcamy do jak najszybszych zgłoszeń.

Koszty

Koszt tegorocznej Fantazjady to 260 zł/osobę.
Dzieci poniżej 10 roku życia – uczestnictwo za darmo! Młodzież pomiędzy 10, a 15 rokiem życia – 130zł/osobę (nocleg niezależnie od wieku w pełnym zakresie!).

Pieniądze należy wpłacić na konto Stowarzyszenia Fantazjada:

46 1030 0019 0109 8530 0030 3099

Adres: ul. Skwierzyńska 18/5, 53-522 Wrocław

W tytule przelewu koniecznie wpisać tylko “Na Fantazjada“. Nie wpisywać nic więcej. Jednocześnie z przelewem należy wysłać e-mail na: info@fantazjada.pl z informacjami: kto wysłał przelew (nazwisko właściciela konta) i których osób on dotyczy. Podać należy imiona i nazwiska.

W razie rezygnacji z udziału w imprezie istnieje możliwość przekazania pieniędzy na rzecz innego uczestnika (nie przewidujemy zwrotów kosztów akredytacji w przypadku rezygnacji z udziału w imprezie!). Taka operacja jest możliwa jedynie do określonego terminu (podamy wkrótce) i musi zostać wcześniej:
– skonsultowana z organizatorami,
– potwierdzona mailowo na info@fantazjada.pl (wiadomość musi zawierać informacje o przekazaniu wpłaty z imieniem i nazwiskiem osoby, na rzecz której kwota jest przekazana).

Wpłaty i przekazywanie wpłat online przyjmujemy do 30.03.2018.

W kwocie akredytacji zapewniamy:
– udział w imprezie
– możliwość rozbicia namiotu na polu namiotowym
– sanitariaty – WC, umywalnie
– scenariusz i oprawę fabularną
– jeden ciepły posiłek w ciągu dnia (czwartek, piątek, sobota). Brak wcześniejszej deklaracji na posiłek wegetariański bądź wegański, oznacza posiłek mięsny.

W kwocie akredytacji nie gwarantujemy:
– dojazdu do Grodu
– parkingu
– wyżywienia ponad wspomniany ciepły posiłek w czwartek, piątek i sobotę
– strojów
– tatuaży, fryzur i innej charakteryzacji…

Na miejscu znajduje się 66 miejsc noclegowych o standardzie schroniskowym. Koszt wynajęcia miejsca w pokoju to kwota 90 zł za 3 noce (od czwartku po południu, do niedzieli rano). Miejsce noclegowe może zostać opłacone razem z wpłatą akredytacji. W przypadku opłacania miejsc noclegowych obowiązuje zasada kto pierwszy, ten lepszy.
Poza płatnymi miejscami noclegowymi graczom do dyspozycji zostanie oddane bezpłatne pole namiotowe.

Kontakt

Pytania dotyczące organizacji kierujcie na adres info@fantazjada.pl
Informacji na temat scenariusza i postaci udzielamy na scenariusz@fantazjada.pl